101 doelen in 1001 dagen

Begonnen op 15 januari 2011 - Day Zero is 16 oktober 2013

Momenteel zijn er 10 van de 101 doelen afgerond!
Er zit 65 euro in de spaarpot!

woensdag 23 maart 2011

Update!

Vandaag weer een update over mijn 101-doelen project.

De afgelopen twee weken waren erg druk en had ik weinig tijd om een leuke blog te schrijven. Ook zijn er weinig dingen geweest die een eigen blog waard zijn. Daarom is het nu weer tijd voor een update!

#46: 5 dingen verkopen op marktplaats en het geld in de spaarpot stoppen
In de kelder stonden ze al jaren in de weg, en ik wist ook dat ik er nooit meer wat mee zou doen. Maar waarom had ik ze dan nog, die oude hamsterkooien? Ik hield al jaren geen hamsters meer en met de katten zouden ze er ook niet meer komen. Ze namen alleen veel ruimte in beslag. Ruimte waar mooi andere rommel kan staan... Dus foto's gemaakt en op marktplaats gezet. Het ging niet makkelijk. Elke keer als ik bijna een overeenkomst had met iemand, ging het net niet door. Geen geld, toch te duur of een andere reden. Afgelopen zaterdag zijn de kooien dan eindelijk opgehaald en is er een ander iemand heel erg blij met mijn oude hamsterkooien. En mocht er weer 25 euro in de spaarpot!


#54: de wc stevig aanpakken
Het is ondertussen al een hele verbetering! Alles is fris en wit! Dat het zo'n verschil kan maken! Afgelopen week de Action nog geplunderd (ik hou van die winkel!) en wat leuke accessoires gekocht om de boel wat op te vrolijken. In plaats van een muurschildering heb ik besloten om het lege canvas op te vullen met een fout nep-grasmatje met madeliefjes. Daar wordt iedereen toch vrolijk van?
Het is nu bijna klaar. Komende zaterdag als het goed is de laatste klusjes (haakje ophangen, verlaagd plafonnetje er weer in en de lamp weer ophangen) en dan vind ik m af. Het enige waar ik nog naar op zoek ben, is een toiletborstel die niet op de grond staat, maar aan de muur vastgemaakt kan worden. En die heb ik nog nergens kunnen vinden!


#57: Het balkon voorzien van een nieuwe balkonset
Afgelopen zaterdag zijn we even bij de Ikea naar binnen gegaan. Eigenlijk omdat we ons verveelden, en niet zozeer omdat we wat nodig hadden. Ze hebben daar tegenwoordig ook tuinmeubelen en daar wilde ik eigenlijk vorig jaar al voor gaan kijken. We hebben gewoon de perfecte tafel gekocht! Hij is in twee delen neerklapbaar. Dus zijn we maar met zijn tweetjes, hebben we aan een halve tafel genoeg, en anders kunnen we hem helemaal uitklappen tot een vierpersoonstafel. Zo staat het niet in de weg als we het niet nodig hebben. We hebben er twee bijpassende stoelen bij gekocht. Komen er vrienden eten hebben we toch nog klapstoelen genoeg, zetten we die er maar bij! Nu van de week bij het tuincentrum nog een hoes scoren om alles tegen weer en wind te beschermen als we er niet zijn, en dan kunnen we alles buiten zetten.
Als alles dan weer leuk en fris is, zorg ik voor een nieuwe foto! Maar de balkonset is binnen, dus doel #57 is gehaald!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten