101 doelen in 1001 dagen

Begonnen op 15 januari 2011 - Day Zero is 16 oktober 2013

Momenteel zijn er 10 van de 101 doelen afgerond!
Er zit 65 euro in de spaarpot!

maandag 14 maart 2011

Update: lekker gesport, een witte wc en een blessure :S

#25: alle groepslessen op de sportschool minimaal een keer doen


Vorige week was ik zo lekker enthousiast aan het sporten gegaan! Ik had er heel veel zin in en hoopte eigenlijk toch twee nieuwe lesjes mee te kunnen pakken.
Dinsdag heerlijk de ochtend vrij dus bedacht ik me dat het leuk zou zijn om een groepslesje RPM mee te doen. Dat is een vorm van spinning. De les was vermoeiend, maar wel leuk. Toch ging het lichamelijk niet helemaal goed. Ergens op het 4e nummer voelde ik een klap achterin mijn been en werd het pijnlijk. Ik had de les gelukkig wel uitgefietst, maar het was wel een naar gevoel. Ik vind de fietsen zelf ook niet echt comfortabel en het instellen van de weerstand was ook moeilijk. Misschien dat ik het later een keer probeer met een betere fietsinstelling, een kussentje voor mijn vrouwelijke edele delen en dat ik goed de weerstand leer in te stellen.
Alhoewel... ik denk eigenlijk gewoon dat RPM niet voor mij is weggelegd en ga het denk ik nooit meer doen. De reden? De klap die ik voelde, was mijn hamstring die scheurde. Hij is gelukkig niet helemaal afgescheurd, maar al mijn sportdoelen kunnen voorlopig wel even de koelkast in. Stomme fietsles!

#54: de wc stevig aanpakken


In een vorige update vertelde ik al van mijn foeilelijke wc. Ik heb op het ogenblik geen nieuwe foto, maar die komt er zeker snel. Al het houtwerk is nu weer lekker wit, het wctje oogt fris en om het af te maken heb ik de vieze bruine wcbril vervangen door een fris wit exemplaar (wat ook nog maar een tientje kostte bij de action!).
Het enige laatste dat er nog moet gebeuren, is de boel een beetje leuk aankleden, en dan volgt er zeker een 'na-foto'.

#66: 10 kaarten maken voor postcrossing

Dit doel gaat eigenlijk best goed! Ik heb al twee kaarten verstuurd, en ook al twee teruggehad! Dat is best grappig als er ineens een kaart uit de USA op de deurmat valt. Vandaag heb ik ook weer een kaart klaargemaakt om te versturen. Deze gaat naar China. Ik had het project al afgemaakt en er een kaart voor gemaakt. Toen vroeg ik het adres aan, en moest deze dus naar China... ik hoop dat ze daar wat humor kunnen waarderen :-O

Geen opmerkingen:

Een reactie posten